Thursday, April 07, 2011

Moga Allah Permudahkan Usaha dan Niat Saya..

banyak cite nak share..tapi tak punya masa dan kesempatan serta mood nak mengarang...sebab kesibukan...mengumpul informasi dan membuat perbandingan harga untuk mencari breastpump yg sesuai dan berpatutan harganya.. Yup....saya berniat dan berharap dapat fully breastfeedkan muhammad izzulmulhim sehingga 2 tahun...setakat ni alhamdulillah, masih bf sepenuhnya...siap si kakak menumpang sekaki lagi.... hari ni dengan nekda, saya dah order breastpump... pasni nak kene beli fridge plak..sebab skrg guna yg sepintu...peti ais yg sebaya aku ni...bawak merata2 dah...dah time kot bagi dia rehat...ala2 karangan saya sebuah peti ais...hukhuk..mula merapu... saya mula membaca sana dan sini...kumpul cerita dari kawan2 gak....harap saya berjaya...... doakan juga saya berjaya yer.... misi membf kakak ada sampai bulan 8....skrg dah start cakap ngan dia..kakak bf sampai 2nd birthday jer yer...pastu bagi adik muhammad bf sorang2 eh.... walaupun tak dapat sepenunya bf...kakak hanya minum fm diumah baby sitter...petang sampai ke pagi, fully bf diumah..kecuali dihujung2 pregnancy aritu jerk...campur susu di umah, sebab susu ngan generate utk muhammad, so tak bape banyak.....tup2 bila dah ada muhammad, susu bertambah, makin syok la kakak....apa pun..moga Allah permudahkan urusan saya nak fully bf kan muhammad :O)

1 comment:

MamaAdeels said...

chayok ummi uzma n muhammad!!u can do it!!susu ibu adalah yg TERBAIK!!