Tuesday, January 19, 2010

my 5-month-old uzma..


ini adalah dua raut wajah puteri kesayangan ummi dan abi...before n after...semalam uzma dah genap 5 bulan.... left side...sebelum dicucuk.....syok tengok nurse...tgk bunga...macam2 dia nak tgk.... right side selepas dicucuk.....sangat sedih bukan??? monyok abis.....sakit sangat ar tu...ngantok pon yer..... malam tadi badan uzma panas......dan siap muntah di atas totonya....uwaaa....ummi mithali ini telah memberus totonya malam2 tadi jugak(memandangkan tiada mesin basuh di kluang...baru je borak2 ngan aini nak beli mesin basuh)
tapi takpe...keranamu uzma ummi gagahkan jua....... dah 5 bulan dah uzma menceriakan ummi dan abi...terima kasih sayang kerana sudi hadir dalam hidup ummi dan abi....semoga uzma menjadi anak yang solehah...yang mendengar kata ummi dan abi....yang cerdik...yang menjadi doktor pakar kanak-kanak(doa kena spesifik).....semoga uzma berjaya di dunia dan akhirat.....ummi n abi luv u so much........


Wednesday, January 13, 2010

..uzma testing suara..

video

tgk ni.....bila uzma dah mula menjerit....asik nak jerit jer skrg....
pagi tadi la ni...tetiba je menjeerit je kejenya.....suke noo hati dia...
apa lagi...sakit la perut ummi ngan mommy gelakkan dia...

Monday, January 04, 2010

..aqiqah nuruzma khadijah..

sebenarnya wat ni masa balik kedah raya korban ke3....tapi tak sempat nak update aritu...

ni la kambingnya...selamat dah tanggungjawab ummi n abi untuk nuruzma...teringat dulu masa kat teknik...ustazah kata aqiqah ni akan jadi kenderaan untuk anak2 kita kat padang masyar nanti....makanya aku pon cakap kat ustazah..."ooo...kalo qiqahkan kuda cepatla anak saya sampai ek ustazah"...huhu..suara budak nakal di smtm dulu.....
* sila abaikan sampai2 dibelakang kambing tu ok....wat kat bukit kechik ni...

dah 2010 dah..

yeay...dah masuk 2010.....juga 1431.....mari kita berazam berhijrah kearah kehidupan yang lebih baik....diri...kerja...keluarga....sume2nya lah.....kenangan manis dihari pertama 2010....walaupon kena keje...tapi dapat parcel.....uzma dapat gown baru dari ude tati.....wahhhh.....bertambah lagi collection gown dia......malam tahun baru tu....uzma terjaga masa orang main bunga api...telinga sangat sensetip.......ayuh uzma...kita teruskan kehidupan ditahun 2010 ini......semoga uzma membesar dengan sihat......semoga umi dan abi juga sihat2....semoga keluarga kita sentiasa dilimpahi rezeki yg halal dan mewah.....semoga kita sekeluarga sentiasa didalam rahmatNYA...... umi n abi sayang uzma sangat2....uzma n umi pon sayang abi......mesti abi lagi sayang uzma n umi kan??? huhuhu...