Wednesday, April 27, 2011

eh, aku ada wat salah ke?

dari parking...sampai la ke dalam tesco...orang lalu sebelah kitorang, orang akan pandang2... pastu senyum2...pastu soksek2.... laaa...apa masalah diorang ni?? aku ada utang korang ke? ada aku wat salah pape ngan korang???? rasa2 kenal pon tak....ke korang perasan muka aku??? muka laki aku? iskkk kalo kenal tegur...jangan ar pandang2 camtu....ghimas ahkak tau.... apa tak pernah tgk ke laki bini jalan bawak 2 orang anak????? normal jer kan??? apa yg tak normalnya?? anak2 aku tido?? laaa nape? anak diorang ni tak tido ke????

sampai la masa benti kat focus point....aku nampak enchek suami senyum2...isk senyum kat sapa plak ni? ada nampak kengkawan dia ke? takde plak....last2 aku nampak ada satu family datang kat troli.....tgk dak muhammad......"dia memang tido camni ke?" makcik, pakcik ngan anak2..datang borak2 ngan enchek suami...pastu bila aku senyum dari dalam kedai..."ooo, ni emak nya yer?"...yer makcik..... hehehe..ni la yang menarik perhatian orang sepanjang perjalanan dari parking sampai ke dalam tesco....pemandangan luar biasa ..bila ada budak ditidokan menangkup di dalam troli...siap alas tilam...puncanya ????

dalam kete mas kat jusco lagi kakak pon dah tertido setelah mamok (ni perkataan mengamok version kakak)..memandangkan masih ada lagi hala tuju dan keperluan2 tertentu di tesco, tetap singgah....so terpkasa pk kan kaedah nak bawak dua2 skali camne...memula kitorang ambik troli yang ada tempat letak baby...tapi tak dapat nak tidokan muhammad as his fav pose...so, kakak letak dalam stroller...muhammad letak dalam troli..... tu yg orang kan main tgk...bila dah lepas je dengar..eh anak dia tido menangkup....yer kak, abang, makcik, pakcik...anak saya mmg tido menangkup....kalo terlentang kang tidonya tak sampai 10 minit....

2 comments:

Anis Adila Aris said...

tidur macam abah :D

MamaAdeels said...

hehehe..sgt kreatif ummi uzma n muhammad ni...leh copy idea ni bile adeel dah ade adik...hihihi