Friday, November 19, 2010

awang en sukeri...

saya ke johor meternity tadi..sepatotnya check up pada 14hb lepas....delay sket jerk...petang ni tak la ramai sangat...ermm saya giliran yg ke 5...sambil menunggu melayan game di tipon...sebab kat sini takle selama di kkm yg sempat saya abiskan sebuah novel....

haaaaa....berat naik 3 kg..aiyokkkk dis time memang naik naik n naik..masa atak uzma dulu first 5 months berat turun...dah masuk bulan ke6 baru naik tu pun sket...sebab mabuk dan kekurangan selera makan...but dis time....semuanya bedal...lapo lapo dan lapo...makan makan dan makan:O) ni baru pas makan nasik goreng bodo2...(goreng ikan bilis ngan telor masuk nasik..sebab sayang nak buang lebihan nasik dan tak bape nak rajin nak menumbuk2 bahan2nya) dan biskut..isk camne tak naik berat ummi kalo baby asik lapo jerk...hahahaha baby jugak yang kene...
jengjengjeng....ni la hasilnya scan tadi.... alhamdulillah...awang abi ini makin sehat..berat dah 650 gram...kaki,tangan,badan,muke semuanya nampak sihat....huhuhu....memula scan tadi, di nganga kan mulutnya...siap angkat tangan...nampak sikunya sume...tut nya pon nampak...setakat nampak tadi memang la kompom awang abi.....
kenapa awang? haritu g jenjalan kat tesco..carik barang2 n beli baju atak uzma...sekali abi tanya..."barang awang ni taknak beli ke?" saya heran..awang mana plak kirim barang ni..."awang mana?" tertanya2...."ni, awang ni'..sambil abi pegang baby ni haaa... hahahaha lawak betul la abi ni kan baby...ade ke patot dia panggil baby awang...huish...nanti sampai ngan nama tok uncle...awang...haish.....takpe la baby..tu nama manja baby utk abi...kalo atak uzma abi panggil mek, baby dia nak panggil awang kira ok la eh.....

ummi, abi n atak uzma doakan baby sihat dan selamat dilahirkan....nanti leh kawan ngan atak uzma ok.......ummi, abi n atak uzma sayang baby sangat2....moga baby selamat dilahirkan menjadi anak yang soleh, yang berjaya didunia dan akhirat, yang sempurna sifat, yang cerdik akal:O)

3 comments:

dhr said...

da mcm kelate mek ngn awe..huhu!

-ummi uzma- said...

dah abi eh orang nik aziz wehhhh:O)

Myluv-Sylvia said...

leh kawan ngan atak easter jugak. atak easter bnyk patung ultraman tau!