Tuesday, October 05, 2010

..doakan nurin qaisara..

sabtu lepas aku dapat msg dari ann..salam..sara masuk icu hospital gleneagles sejak tengahari semalam..keadaan sara sangat kritikal..sara suspect tersedak susu masa dalam jagaan pengasuh..tolong doakan anak kami, nurin qaisara..
Ya Allah..berderau darah aku....terkejut, takut, sedih dan simpati...terus msg tu aku 4wardkan kepada kawan2 yang kenal ann.. terus jugak call lin..kawan yang agak close ngan ann dan erin...lin, memang blom maklum...erin dah otw balik baru pas tgk sara... aku? otw back to jb..kata erin ann nampak sangat weak....anak.....bila tiba hal anak...ibu mana yang tak weak.. untuk pengetahuan semua..ann adalah classmate saya dari uitm perak sampai ke uitm shah alam..pernah menjadi roomate saya..dan hubungan kami aku kategorikan sebagai rapat...sangat....
aku try call ann, tak berjawab....msg pun tidak berjawab..pasti belum punya kekuatan untuk bercakap....aku cuba sampaikan kepada seberapa ramai kawan yang boleh...dengan harapan mereka terus mendoakan nurin...dan kalau berkesempatan leh g melawat nurin....aku? jauh di JB...kalolah dapat aku ke kl rasanya sebaik dpt msg tu dah berpatah balik....tapi tak mampu...aku mampu doakan dari sini...agar sara dilindungi dan selamat dari dugaan ini...

pagi semalam..8.25 pagi...dapat call dari ann..Allah, sedihnya hati aku..sayu....ann menangis....reslut mri dah kluar...katanya bukan tersedak susu, tapi ada kesan trauma hentakan dan gegaran diotak...n its totally brain damage....sebab oksigen tak sampai ke otak.....skrg sara dalam keadaan koma..dan bernafas dengan bantuan mesin....baby sitter yang hantar ke hospital dan kata tersedak susu.... skrg laporan polis dah dibuat..semuanya dalam siasatan... kata ann, dia tak mampu nak terima dugaan ini..Ya Allah kau berikan kekuatan buat ann dan apis...juga buat sara...
kawan2 di kl dah ramai gak yg g..erin, ana, lin, syl, ati, zul sume dah g...insyaallah kalo tiada apa, sabtu ni aku akan kesana...tidak puas rasanya mendengar cerita kawan dan tidak berada disamping dia disaat mcam ni...
sama2 la kita doakan nurin qaisara sembuh seperti sediakala...

No comments: