Wednesday, June 17, 2009

caught u :o)

sekarang baby dah nak masuk 30 minggu...means another 10 weeks to go...movementnya yang sangatlah lasak...sampai kekadang senak ummi dibuatnya...tapi baby ada satu perangai...iaitu sangat malu...kalo dia gerak...its only between us...tiap kali aku panggil abi dia nak tunjuk dia gerak...terus dia senyap...kadang2 tu aku panggil abi dia senyap2 pon dia semacam tau2 jerk...maka abi memang tak penah dapat tgk or rasa dia gerak sejak2 baby dah makin aktif....
tetapi...last tuesday...early in the morning...around 5.35 am...finally...abi dia dapat rasa dia gerak...selasa bangun pagi ar since aku nak kena balik kluang...dari 5.30 dah rasa dah...kan main lagik dia bergelora dalam tummy ummi...senyap2 aku tarik tangan abi dia...letak kat tummy aku...maka "WAH.....DAH DAPAT DAH RASA DIA GERAK"...punyalah seronok abi dia...heh...mesti baby tido masa tu sampai tak perasan abi dia pegang...oleh itu...di pagi yang hening itu...dapatlah sudah abinya rasa pergerakan baby tersayang for the first time ever sejak baby dah semakin lasak ni....dan ummi turutlah gembira kerana dapat membahagiakan suami tercinta...Ya Allah Ya Tuhanku...sihatkanlah anak di dalam rahim ku ini...cerdikkan akalnya...sempurnakan sifatnya...lahirkannya sebagai anak yang soleh/solehah....jadikannya anak yang mendengar kata ummi dan abinya...semoga ia lahir sebagai umat islam yang berguna kepada agama, bangsa dan negara...YA RAQIB....YA RAQIB....YA RAQIB....YA RAQIB....YA RAQIB....YA RAQIB....YA RAQIB..

No comments: