Tuesday, April 10, 2012

Kerna Terpaksa...




Kerna terpaksa aku melangkah pergi
Kerna terpaksa ku turut kata hati
Gementar tibuhku dengan keputusan ini
Biarpun pedih ku teruskan jua





Di antara kita mengapa ada dia
Biarpun hanya kawan biasa
Tapi ku rasa berlainan caranya
Hingga mencakar perasaanku
Terpaksaku
Terpaksaku membuat pilihan
Mengundurkan diri untuk kebahagiaanmu



lagu ini ditujukan khas buat cik unimom mezzo dari cik s3 ... dengan ucapan... "tolong berkhidmat sebaik aku berkhidmat sepanjang ketiadaan aku ye mezzo....walaupun aku terasa hati bila ko ada, lalu aku sekadar dipinggiran, tapi aku tau, ini semua demi yang terbaik buat Muhammad Izzulmulhim :0)"

khamis ini, 12 april 2012, genap setahun cik spectra 3 berkhidmat dengan saya :0)..sempena ulangtahun pertama ini, saya menghadiahkan spa buat cik s3 ini...yer..saya nak anto dia g service...kiranya cam upah g spa la kan..urut2 sket, adjust2 sana sini sket :o) sebagai preparation sebelum menghantar cik s3 tu, berbolak balik jugak hati pada mulanya sama ada nak mencari ganti yang baru atau menyewa atau meminjam atau apa lagi cara yang ada supaya saya boleh memproduce keperluan muhammad izzulmulhim seperti biasa...yer, saya boleh bermarmet, cuma saya standby...kekalau tak sempat nak bermarmet, adalah plan b nya... makanya keputusan saya ialah memilih cik mezzo...ni sume berdasarkan bacaan dari geng2 KIM yang kata its ok.. ada few pilihan jugak asalnya sama ada harmony, avent, mam...tapi dalam banyak2 tu..cik mezzo ni ler yang paling murah..saya dapat dengan harga 100.30 :o)..

alhamdulillah... pada mulanya saya ngan atikah mengunder estimate cik mezzo ni..'eee..macam loose je ni kak'..'a ah kan dik, isk mau ke ni'....syukur..1st prodoction cik mezzo dah dapat 20oz.... so pas cik s3 dah balik dari spa nanti, leh la saya bekerja dia kedua2 tempat rumah dan ofis..cik s3 tinggal kat opis, cik mezzo dok umah.. saya perlu meningkatkan produktiviti memandangkan dak muhammad izzulmulhim memerlukan bekalan 25-36 oz sehari... stock tinggal 30 pack pelbagai isipadu.. sekarang ni asik ambik stock tapi tak refiil....aduh...moga Allah terus menguatkan semangat saya, menyihatkan badan saya, dan mempermudahkan urusan perjalanan saya sebagai seorang breastfeeder tegar ini :o)

No comments: