Friday, April 27, 2012

Jatuh Cinta....

Lately ni terjatuh cinta secara tidak sengaja..dengan siapa? bukan..bukan jatuh cinta dengan orang..sudah tentu kerana saya sudah punya chenta hati....tapi saya jatuh cinta dengan....
  1. Lagu-lagu opick..lirik-liriknya mengagungkan DIA yang satu..syahdu..berdesup ke dalam hati setiap kali mendengar lagu-lagunya;
  2. Dengan tv al-hijrah..especially pengisian sebelum dan selepas setiap kali waktu azan.. fattabouni, kalau bainana (ni kakaknya sebut) - siaran-siaran ini menceritakan tentang Rasullullah SAW..semakin sebak diri saya tiap kali menonton siaran ini..dah tentu siaran ustaz don jua..assammualaikum...boleh dikatakan siaran pilihan la jadinya;
  3. Siaran Khulafah Al-rasyidin di astro oasis - mengisahkan tentang sahabat-sahabat Rasulullah SAW..ceteknya pengetahuan saya rupanya selama hampir 31tahun dipinjamkan kedunia ini;
  4. Majalah IMAN..kandungannya..meruntun naluri saya...saya suke..sangat suke anak isi kandungannya...i'm trying to find the 1st edition...i've 2nd n 3rd edition..menarik kolum-kolumnya..sangat informatif...
Mungkin faktor umur, namun moga rasa ini KAU kekalkan dalam diriku Ya Allah.....

~ soksek soksek *satu ruang telah terbuka..saya sedang berusaha untuk mengisi ruang itu..andai ini rezeki buat saya, moga dipermudahkan segala urusan saya ke arahnya* ~

No comments: