Monday, December 12, 2011

kluang-SP-KL-kluang_part 3

sebelum balik johor, singgah um jumpa abah, acik, adik n kak yang..jalan dalam kl memang kitorang dedua fail yer...almaklum..tak penah2 dok kl...tipon acik tanya jalan2 yang main jer...haa pastu landmarknya ialah menara telekom ni.....tgk menara ni pastu menjajor carik jalan..tapi alhamdulillah...kitorang berjaya gak sampai tanpa sesat yang kronik (dua kali pusing2 jerk...)

seb bek ada menara ni.....trademark tiap kali nak carik um:O)

dak encem saya dah mandi.......

kakak pon dah siap mandi..mari bermain bola besor

saya ngan abah bersama cucu2 abah...

jeng jeng jeng...tanpa disangka...tau2 budak ini ada di malaysia...lalu kusuruh kak yang merogernya......

haa..tgk budak baju merah tu baru bangun tido..kitorang ngan kak yang...

last but not least..mestila gambor sefamily :O)..

yer...saya memang macam monk..korang tgk tak cite ni??? yang sumenya nak perfect....tu sebab bila nak travel memana saya pening nak packing....sebab enchek hubby kata...sebok nak sedondon...wakakak..kalo ada gambar yang baju campur2 maknanya ada ler yang tak sempat nak tukar ke apa ke tu..hukhuk,,,tapi saya suke...memang saya suke camtu....nak baju sama....kalo tak sama 4-4 orang, dua orang sama pon ok...penat sket...tapi hasilnya?? puas ati..gambor cantik....wakakakak.....ramai orang kata...ala..anak 2 larat la...anak ramai sok takdenya...takpe2 nanti kita tgk...heeheheh....

No comments: