Thursday, October 27, 2011

perbualan kami di pagi hari..


pagi semalam...seceliknya mata....

kakak : ummi, hari ni kita pergi kluang mall eh...
ummi : nak wat apa?
kakak : nak beli selipar upin ipin ngan selipar mei mei....

pagi tadi....setelah menggeliat dan mencium muhammad....

kakak : ummi, cepat siap..hari ni kakak ada meeting...
ummi : meeting ?
kakak : a ah, takleh lambat..nanti bos kakak marah.....

halahai anak dara nan sorang ni...memang petah berkata-kata...memang teman saya yang sangat setia...setia mendengar luahan saya, setia menemani saya, setia membantu saya...walaupun adakalanya setia menduga saya denga kerenahnya.........

3 comments:

MasZuber said...

alahai..comei nye..

Myluv - Syl said...

busynye dia.. nampak perangai nyaris2 cam perangai ko je? hehhee..

mrs.krie :O) said...

mas >hehehe mukanya comei...kataa2nya pon comei.....macam2 lagi cakapnya yang leh wat kita gelak.....

syl > tu ar pasal..busy kan main.....yer......she is totally n typical me.......semua segi..