Wednesday, October 12, 2011

lagi gajet saya :O)

ni adalah gajet saya yang terpaling penting dan berguna hari-hari....cik spectra 3 saya....banyak jasanya sejak 12 april 2011 ni....alhamdulillah..banyak memudahkan saya...cik S3 ni saya tinggalkan kat opis jer..kat umah kalo perlu perah pun saya hanya akan bermarmet.....

hukhuk..ini pula enchek EOS 1100D saya..ni habuan bonus sebelum raya aritu...saya cakap ngan enchek suami..saya mau sesuatu untuk diri saya untuk duit bonus kali ni..takmo beli pape utk abi, uzma or muhammad...dan hukhuk..enchek suami telah pon menambah sedikit share untuk tolong belikan saya ini...gajet kesayangan saya ini...saya memang suke mengambil gambar, bergambar...walaupun ia untuk saya....enchek suami, kakak n muhammad jugak yang untung..abis dah kalo saya yg snap...memang ler gambor diorang jer yang penuh kan?kan? *errrmmmm ujung taun ni nya bonus nak beli apa plak ek*

the right side is my miss X3....tipon nokia 6300 saya rosak....satu kejadian sengal telah berlaku menyebabkan saya terus pegi beli tipon ni... ermmm tak plan nak beli tipon yg gempak2 sangat sebabnya anak2 saya adalah anak gaban yang suke main tipon...kakak suke campak2...muhammad suke masuk mulut...so saya takot kalo saya beli tipon mahal nanti nyesal tak sudah.....cukup la tipon ni...dapat call..dapat msg...tiada video call sebab video call leh guna mr.sony saya... :O)....

2 comments:

Myluv - Syl said...

uwaa.. aku baru pasan cerita gajet ko ni. jilis weii tgk kamera ko. tpi aku tak berapa minat amik gambar. hahaa.. tpi suke org amik gambar aku. pe kata ko amik gambar aku nanti. hahaha.. nanti aku pun nak show gajet kesayangan aku plak. huhuu.. *ada ati nk tunjuk hak yg kos ciput je..

mrs.krie :O) said...

walawehhhhh......toksah ler jilis...sok2 kita jumpa aku amek gambor ko bebanyak ek ek ek.....heheheh.....meh2 tgk sket gajet ko yang pinky2 tu......mesti best nya.....