Wednesday, October 12, 2011

:: 30th birthday ::

kek yang dibeli miza...sedap sangat..*sebab saya memang suke kek* memotong kek hanya bersama anak-anak, tanpa suami disisi..sebab enchek suami dah balik jb tengahari tu..

BIG SURPRISE dari mak..walaupun tak bape seprise sebab mak soh g opis walaupun saya sedang EL, tapi seprise jugak la.....suke suke suke...last dapat bunga adalah masa konvo...5 tahun lepas....muahmuahmuah mak....

buku yang super best.....sangat.....u know me well ar..ahkak memang hantu buku..*sampai beli buku tak hagak utk anak2* tq miza

instead of birthday card...miza bagi camni....suke suke suke...leh penuhkan dinding opis yang memang dah semakin penuh...:P

cekelat from erin....huhuhu seantero dunia keliling saya maklum akan kegilaan saya dan coklat....tengok dinding opis pon orang akan tau saya dan coklat memang takleh dipisahkan *walaupun ada cekelat yang saya takleh makan sebab mudah diserang kawan baik ku cik migrain*

jeng..jeng..jeng.......hahahahahahaha...ini adalah hadiah hari jadi kami untuk tahun ini..the left side is for me..and the right side is for enchek suami saya....huhuhu..ahkak suke beli adiah camni....nak beli untuk enchek suami tapi dapat juga untuk saya.....heheh..ngelat tak ngelat tak kira.......*sedang aim something untuk anniversary plak-yang leh beli utk enchek suami dapat juga untuk saya...huhuhu...aci kan?*

seingat saya, seumur hidup saya, memang jarang2 sangat celebrate birthday wat majlis2 bagai ni....ingat masa 5 taun kat alor star, form 2 kat tanjong, last year kat opis ngan geng2 PKS n this year miza belikan kek...itu saja...mungkin faktor kewangan juga faktor masa yang membuatkan tiada majlis gempak nak diadakan...paling2 tidak pon, enchek suami akan bawak g makan kat luar jerk..tempat best2 sket utk celebrate..tapi biasa2 jer la...slalunya celebration is 2 in 1..sebab birthday kitorang gap betul2 1 week...it doesn't matter to me..kebahagiaan dan kesihatan yang dah Allah pinjamkan buat saya selama hidup ini pon dah cukup saya syukuri...so..anak2 saya juga tak merasa la setakat ni nak celebrate birthday gempak2.......:p........tapi saya dah ada hadiah harijadi buat semua anak2 saya sampai diorang tingkatan 5 sok....hehehehe

No comments: