Friday, August 26, 2011

muhammad izzulmulhim sudah 6 bulan


sebenarnya semalam, tapi tak sempat..ni pon curik2 tulis laju2...banyak keje nak settle sebelum cuti raya....(walaupun mood raya lom sampai2 lagi ni) alhamdulillah...hero kami dah 6 bulan...belum g cucuk untuk 6 bulan ni...appointment 5 sept nanti...hmmm...rezeki muhammad dan uzma berbeza...muhammad berjaya saya fully breastfeedkan sehingga ke hari ini...rezeki muhammad juga dapat saya beli deep freezer..tukar fridge..sumenya demi berikan yang terbaik buat muhammad... semalam saya dah mula bekalkan bubur blended pada makdah..setengah bekas abes kata makdah..harap2 segala urusan saya membesarkan muhammad izzulmulhim dan nuruzma khadijah akan terus dipermudahkan... muhammad saya dah pandai crawling..dah tergelak2 n terjerit2..ummi doakan muhammad terus diberikan kesihatan yang baik, moga muhammad jadi anak yang soleh (ummi teringin nak anta awak g tahfiz...harap2 anak ummi yang sorang ni jadi ustaz) ..dengar kata ummi dan abi..leh jaga kakak n kalo ada rezeki adik2 nanti..ummi, abi n kakak sayang muhammad sangat...............

No comments: