Friday, April 16, 2010

short update....

rabu 14.4 - uzma check up 8 bulan...berat da naik 8.3 kg....petangnya sayang n dik own singgah kluang....makan kat fahami...yeay cam nak g berdating plak aku tersengeh2 dari opis otw nak ambik uzma n ke fahami...almaklum...excited...sebab masa pagi aku tanya sayang kata tak sempat nak singgah...sekali kul 5.20 syg msg ajak minum2....melompat kegumbiraan aku....

khamis 15.4 - tragedi ngeri....uzma jatoh katil masa aku g ambik wudhu nak solat subuh....menjerit dan berlari aku dari toilet bila dengar dia meraung.....idung berdarah...lagi wat aku gelabah.....tapi alhamdulillah.....g check dr kata idung ada luka sikit n dia kembali ceria pas nangis 15 minit...thanx miza n aini...yg comfort aku pg tu.....tq jua n zila gak.....peneman aku n banker sementara aku...huhuhuh..malam semalam jugak aku turunkan tilam ke bawah sebab taknak tragedi semalam berulang lagi.....

jumaat 16.4 - arini meeting osc...lega hal2 berbangkit yg lama sangat tangguh selesai.... yang paling best checklist yg berbulan2 nak disiapkan berjaya diselesaikan....so now...nak solat.....nak siap balik jb....

sabtu n ahad.....secara perancangan nya....akan ke muadzam...kenduri uni....n pulang ke kuantan..yahoooooooooooooooooooooooooooo...jumpa mak....jumpa family2...yang paling tak sabar nak jumpa yaya n aimi...yeay....

2 comments:

dhr said...

kesian uzma jatuh katil...get well soon uzma. next time hati2 k.

Myluv - Syl said...

bagus tindakan letak uzma tido bawah. kesian dia jatuh sampai hidung berdarah. :(