Thursday, August 09, 2012

sEANDAINYa

Seandainya pada saat dan ketika ini dapat saya terbang ke Seremban.......pasti itu menjadi pilihan saya...saya nak berada disisi mak dan wan untuk menanggung bersama segala apa yang sedang berlaku sekarang......kami tidak punya adik beradik untuk bergantung harap...... dalam keadaan wan yang sekarang....mak cuma ada saya.....saya cuma ada mak......kami sendirian....sendirian untuk menghadapi situasi ini...... jiwa saya merintih....jasad saya disini.....tapi hati saya nun jauh bersama mak disana.....memang ada yang membantu mak untuk bergerak kesana sini.....namun saya tiada disisi mak.....mak mungkin kata "its ok".....tapi pada saya "its not ok"....i'm screaming loud inside me...." I WANT TO BE THERE WITH MY MUM"....but nobody can hear it....cuma ALLAH yang mendengar rintihan saya...takkan mungkin ada siapa pon yang bisa memahami dan mengerti hati dan perasaan saya ketika ini..........it won't be the same...being here and keep calling mak ngan terus berada disisi mak...i know she needs me so much...because she is my mum.....kitorang tanggung semua susah dan senang bersama......and when it come to this situation, i couldn't be there with her....i feel so sad and so guilty......

No comments: