Wednesday, August 08, 2012

: P.E.N.A.T :

Penat hati dan perasaan - wan masuk spital ahad lepas..dan masih di hospital sampai arini, saya terpaksa balik kluang sebab esok ada meeting dengan terpaksa meninggalkan mak sorang2 tanpa teman, tanpa kenderaan..yang ada cuma harapan dan mengharapkan bantuan orang..ikut rasa hati..mana mungkin saya membiarkan mak sendirian menanggung kesemuanya..

Penat akal dan fikiran - masuk opis ada paperwork nak di check..ada meeting yang dah diminit supaya attend arini dan jumaat..memikirkan jalan penyelesaian dan tindakan seterusnya untuk wan..hanya saya dan mak yang berkongsi buah fikiran kerana KAMI ADALAH ANAK TUNGGAL..tak punya adik beradik untuk sama-sama berkongsi rasa dan idea untuk atasi segalanya...

Penat badan - dari kluang ari sabtu balik batu kikir..ahad ke seremban..mengulang ke hospital sepanjang siang..first day malam pas buka g balik tengok wan..dengan melayan kerenah dan keletah dua buah hati kesayangan yang adakalanya tertawa riang, adatikanya menangis sakan...semalam balik kluang semula..sampai hampir 12 tengah malam...tak bohong..penat sangat.....

Penat poket - travelling dan keperluan wan...memang memenatkan poket saya..namun, ini hanyalah satu pengorbanan....

Ya Allah..hanya KAU satu-satunya tempat aku berserah..aku yakin kesemua ini adalah aturan yang terbaik buat aku dan mak... berilah kami kekuatan, kesabaran, ketabahan dan kecekalan untuk menghadapi dugaanMU ini Ya Allah..

No comments: