Wednesday, March 07, 2012

entry tertangguh #2 > he turns ONE @ 250212 :P

hero saya dah genap setahun...yeayyyyy..... dah lama dah..ikut kalender islam 22 rabiulawal lepas muhammad saya dah setahun..ikut kalender biasa 25 februari genaplah setahun dia lahir ke dunia ini... ye, kesibukan dan kesihatan telah membataskan penulisan saya di blog ini..tambahan pula kekeringan idea..ni curi-curi masa.. muhammad izzulmulhim saya sudah boleh berjalan..sudah punya gigi 5 batang..sudah punya vocab sendiri..yang penting ini anak ummi ok...dah panggil ummi, tapi belum sebut abi (kakak panggil abi dulu)..dia seorang yang tenang..sangat tenang..yer kekuatan sumber inspirasi ummi thats what muhammad izzulmulhim means... dia memang penawar hati saya...bila mengantuk je dia akan mengamuk dan menangis..selebihnya dia amat tenang orangnya..syukur alhamdulillah... dia masih menyusu badan sepenuhnya... beratnya baru 8.76kg, dengan ketinggian 74cm :p.. muhammad izzulmulhim, ummi doakan agar muhammad membesar dengan sihat, terjaga amal dan iman mu juga solatmu, dapat jadi ustaz..dapat jadi imam buat kakak dan adik2 (kalo ada rezeki) yang paling penting, moga muhammad diberi kesempatan untuk mengurskan jenazah ummi dan abi... ummi, abi dan kakak sayang muhammad sangat :P

1 comment:

Anis Adila Aris said...

dah besar muhammad, sekejap je dah setahun umur dia..
semoga menjadi anak yang soleh :D