Tuesday, February 28, 2012

entry tertangguh #1 > she is 2 1/2 year already...


Kesibukan kerja, kesihatan yang terhad telah membantutkan entry pasal kakak...sebetulnya sebab gambar2 sume dok dalam laptop...nak on laptop pon adoihhaaiii tak sempat.... so, arini on laptop sebab nak cari keje yang buat dalam ni....apalagi mari kita gunakan kesempatan yang ada...yeayyy update laju2...

18.02.2012 - kakak dah 30 bulan = 2 tahun 1/2... kalo tgk dia, orang ingatkan dah 4 tahun.. dengan becoknya, dengan keletahnya, cakap dah macam orang besar..tapi cuba kalo time dia meragam....confirm masih 2 tahun 1/2 :p.... makin hari makin mudah membaca ragamnya... she is so nur wahida md aris ok... bak kata mak..dia mencerminkan diri saya....yer, almost the same... semua yang dia buat sama seperti diri saya...seolah-olah sedang melihat saya membesar....

she is a very good daughter...she is so jovial....she is a very good sister...tapi...dia punya hangin yang luar biasa....hohoho..sekali dia hangin...haiyyaaakkkk macam nak pengsan saya melayannya....namapun budak kan....cumanya adakala agak menduga dan mencabar la ummi dia yang penyabar sangat ni kan.... alhamdulillah..dia peka tentang solat...memang dah dibiasakan, bila dirumah mahupun berjalan kemana-mana, bila waktu solat saya akan bawa dia bersama...even she got her own sejadah..uwan dia bagi...muhammad pon uwan dah bagi satu sejadah..tapi cara dia la kan..jadi makmum 1 rakaat, pastu hilang....dia seorang pemakan..sangat suke makan..tapi tak makan sayur, kecuali carrot dan kentang....halamak..sori la, yang tu memang menurun dari ummi dia..

dialah teman karib saya..dia juga penduga yang agak hebat...dikala ok, ragamnya menceriakan jiwa saya, dikala tidak ok, kerenahnya mencabar kesabaran saya..... apapun ragam kakak, ummi nak kakak tau yang ummi sayang sangat kakak kerana Allah..ummi nak kakak membesar sebagai hamba Allah yang berguna..ummi sentiasa doakan kejayaan kakak didunia dan akhirat..ummi sentiasa doakan kakak jadi dokter pakar kanak-kanak.. ummi sentiasa doakan kakak akan jaga aurat dan solat kakak...ummi, abi dan muhammad sayang kakak sangat-sangat..

No comments: