Friday, November 18, 2011

anak dara kami....


anak kesayangan ummi dan abi ni dah 2tahun 3bulan..masih breastfeed...tumpang sekaki ngan muhammad..masih pakai pampers...sangat kelakar..sangat cerdik..sangat rajin..sangat baik hati..sangat moody..penghibur dan penglipur lara hati ummi, abi dan muhammad...ummi dan abi sentiasa mendoakan kakak jadi anak yang solehah, yang terjaga iman dan agamamu, yang berjaya menjadi dokter pakar kanak2, yang berjaya didunia dan akhirat........kitorang sume sayang kakak sangat2.....

bila saya sakit kepala atau sakit badan...nanti uzma akan pegang kepala atau badan saya..pastu cium tempat yang saya cakap sakit....ok mi, kakak dah cium dah....hehehe...sebab bila dia sakit, jatuh, terantuk atau apa pon, saya akan pegang n cium tempat yang sakit tu....pastu saya cakap..ok ummi dah cium...then she'll be ok..sambung main, benti nangis....hehehe...fast learner.....dia akan buat apa saja yang saya buat.......terhibur....

2 comments:

Myluv - Syl said...

anak dara yang comel. aku suka sangat nyanyian 'bangun pagi'dia. geram nk hug..

mrs.krie :O) said...

heheh...dia ada banyakkkk lagi lagu...nanti kalo ada time...aku upload dalam sini.....