Friday, November 11, 2011

: Aidiladha 1432 @ kuantan :

Alhamdulillah...dah selamat pon sampai ke Kluang ari isnin lepas..selasa terpaksa cuti sebab makdah tak dapat tiket balik...hmmm tahun ni balik kuantan...so otw back to kuantan kitorang singgah lunch kat umah miza...sungguh tak malu...asalnya nak ambik kek jer...tapi numpang lunch skali...mekasih miza n family......so..tak larat nak tulis pepanjang..tgk gambar je ek...(walaupun saya tau saya masih berhutang cite raya aidilfitri aritu)...

ni kat umah mummy miza...dah nak balik pon...

yeayyyy..melepak kat umah wan..

hot mama n 2011 babies...syima n ayra..me n muhammad...yong n majeeda...

kekanak riang di umah ayah teh...

jeng jeng jeng..uzma n aimi with the big ball...ummi takde gambar ngan ibu aimi sebab ibu aimi masih mabuk lagi....

tqah, mak, me, muhammad n uzma..ari nak balik kluang dah...

green vs grey...gambor raya yang tak pakai baju raya dah...


mr krie family with mak n abah...

3 comments:

dhr said...

sweet la gambar 1 family tu!

Myluv-Sylvia said...

encemnyer muhammad. dah besar dia. atak uzma pun dah besar.

-ummi uzma & muhammad- said...

dian > tqvm....hehehe sweetkan..... tiap kali nak travel balik kampung or g memana, ummi eh poning...sobab ghoma na baju ado tema.... tapi skrg payah sket sobab eh uzma dah pandai pilih baju dio nak pakai....so kono ado banyak choice...

syl > hukhuk...bebudak taun ni memang encem2...arthur pon encem jugak....atak uzma besor...atak easter lagi besor:P