Friday, September 30, 2011

..world cup or olimpik..

haaa...apa gamaknya nak diceritakan ni ek??? bukan bukan kisah world cup..mahupun kisah olimpik...tapi kisahnya adalah berkaitan saya..... haaaaa.....27hb aritu saya bercuti...tapi ada di kluang...bercuti memanjakan diri....kuangkuang....last memanjakan diri was last 4 years.... masa tu uzma pon lom ada...so, this time ambik cuti...anta bebdk g umah makdah...lalu saya ke.....spa...

weeeehuuuuu enchek suami belanja....sempena besday saya dan annivesary ke 4...... yang dulu pon sayang belanja gak...so sayang kata kita wat ikut cam world cup ke olimpik ke ...4 taun sekali...heheh sabar je la kan???? tapi best woooo....facial....sauna.....body massage...body scrub...body bleaching....body masker...mandi susu n mandi bunga......owwwwhhhh terbaeeeeekkkkkk....from 10.30 to 2.30 ok....ahkak kan comel...so panjang sket ler masanya....mak aihhh best sangat........petang tu g gunting n basuh rambut pulak.......weeeehuuuuuuuu syokkkk sangat...........bukan slaluu pon merasa.....4 taun sekali per....ok la tu kan??kan????

by the way...tq enchek suami kerana sudi menaja sepenuhnya pakej spa kali ini....eh dulu pon dia blanja jugak.....(almaklum...kalo nak pakai gaji sendiri nak g spa...tentu tidak kan....ye ar bayar macam2...anaknya hal macam2......since sayang dah offer....langsung tak tolak.....) pesannya...pasni awak balik wat utk abang pulak.....bereh bossss...tak sempat nak scrub...dah discrub dek uzma ngan muhammad...hahahaha.....

3 comments:

dhr said...

wehuuuuuu!bestnye..den pun last pg spa sblm kawen. baca ni teringin nak pergi lagi!

Myluv-Sylvia said...

terbaekkkkkk..
selamat hari jadi kawan. er.. syl ni jakun sikit. tak penah gi spa. dgr cam best je. aritu incik somi syl ada sebut nak belanja. tpi dia dah lupa kot. sop sop.. apa kata ko tolong piat2 telinga incik somi syl. mudahan dia leh ingat. hahhaa.

-ummi uzma & muhammad- said...

dian > best sangat...bukan slalu dapek manjo an badan yg dah dikorah bagai nak rak ni....poie la...rehat2 kan badan sementaro berduo ni..... sok dah ado 'handbeg' cam den ni....buleh..payah sket la...

syl > tq tq....haaa t aku piatkan tinga enchek somi ko tu yer.... g la...cuti sehari...pehtu anta anak2...pehtu g spa...kalo kl mahal, meh datang kluang......150 full pakej:P