Monday, September 12, 2011

Berbaloi-baloi..

berminggu-minggu..bermacam-macam cubaan dan dugaannya...dari mula mengumpul bahan sehinggalah mengemas harini..penat, letih, lelah, lemas, tapi alhamdulillah..usaha dan kesabaran itu menghasilkan JOHAN :O)...
"no guts no glory"
panjang kisah sebalik pembikinan sepanduk ini...apa yang penting...kerjasama.... saya mengambil kesempatan ini (eceh...cam nak berucap plak) nak mengucapkan terima kasih kepada en.dino kerana memberi peluang untuk saya terlibat sepenuhnya dalam pembikinan filem...opssss sepanduk tahun ni...buat teman sparring partner saya, jua...kalo ko tak sarat..takdenya heran aku nak tolong...hahaha...buat amy, miza n ecah...mekasih sebab mencecah2kan tangan ke rakyat yang sejahtera itu...wat zila..mekasih daun keladi..memang sedap makan tengahari tu... wat warga osc yang menghulur tangan diawal dan penghujung persiapan juga ribuan terima kasih.... buat yang ringan mulut bertanya, mengutuk, mengata dan mendrop juga terima kasih la...mungkin hikmah kata2 itulah yang membawa kepada kemenangan ni......buat BOS ...kitorang tak mintak banyak...nak g brunei jerk.....menang kan dah...huahuahuahuahua.......walaupun dua baju batik ku terkena cat...jacket um ku juga..seliparku.....tapi aku tak kisah sebab kita dah juara...yeayyyyyyy

No comments: