Monday, July 18, 2011

one month to go..

uzma saya genap 23 bulan arini...uzma saya demam malam tadi..uzma saya bangun dengan senyuman pagi ni..uzma saya dah bertambah bijak dan cerdik..uzma saya dah semakin baik walaupun adakalanya sekali sekala tetap menduga dan mencabar kesabaran ummi..uzma saya makin sayang pada muhammad walaupun tibe time nya dicakor2nya muke adiknya..uzma saya makin kaya ngan pelbagai vocab..dah leh wat teman bercerita juga teman bergaduh..uzma saya makin hari makin menambat hati..uzma saya yang sangat tajam daya ingatannya..alhamdulillah..moga Allah terus meminjamkan uzma kepada saya selama DIA mengizinkannya..sihatkan tubuh badannya, cerdikkan akalnya, jadikan dia anak yang solehah, kakak yang dapat menjaga dan membimbing adik2nya(walaupun baru ada sorang adik) sekiranya terjadi apa2 pada saya..kuatkan lah ikatan adik beradik antara mereka, satukan hati mereka dengan kasih dan sayang, berikanlah kejayaan buat uzma menjadi doktor pakar kanak-kanak (kata orang doa ibu selalu makbul..so ummi nak doakan specific sket utk kakak)..dengarkanlah olehnya kata-kata ummi dan abi..kakak, ummi, abi n muhammad sayang kakak sangat....(ps..ada sebulan jer lagi utk nenen ok)......

entry laju2, takde gambar, tak sempat nak explain panjang2 sebab ummi got SO MANY TASK TO BE DONE TODAY.........

No comments: