Tuesday, June 14, 2011

salah saya..tapi saya tetap kecewa...

memang saya akui..ia kesilapan dan kealpaan saya..tapi ermmm silap ke? alpa ke??? ermmmmm...memang takde pon mohon pertukaran...tapi bila dengar ada yang dapat ke mppg saya agak hampa...berkali2 saya tanya pada jabatan nun di kolumpo...kata mereka..mppg taknak amek federal staff...lalu saya biarkan ia berlalu begitu saja......... kenapa saya tidak pernah menghantar permohonan pindah ? sebab taknak..taknak buat perangai..baru keje dah mintak tukar, cap jari belum kering dah mintak tukar, macam la saya sorang yang ada keluarga, macamlah saya sorang yang ada masalah..kang elok2 sejam setengah perjalanan, tercampak nun jauh kemana2 lagi haru......lalu hasrat menghantar surat pindah dipendamkan....dah ada pon print sekali surat...tapi tak hantar....takpela wahida, bersusah-susah dahulu (walaupun dah 3 tahun)..bersenang-senang kendian...PASTI ada hikmahnya....saya amat yakin.....

2 comments:

Myluv - Syl said...

dah ada eh MPPG? aku tak dpt nk contact member SSM la. entah gi mana budak tu. ermm.. try contact peg tu.. kot2 dia nak tukar.

mrs.krie :O) said...

syl...a ah dh dpt...aku riki2...budak tu pon mmg nk balik jb...husbnd dia pon ka jb...blom rezeki aku kot....