Saturday, May 28, 2011

- 81 -

81..yer saya lahir pada tahun 1981..tapi harini yang nak diciterkan bukan tentang tahun kelahiran saya....tapi...jeng jeng jeng....arini saya telah dapat menyimpan stock ebm saya yang ke 81... alhamdulillah... rezeki muhammad izzulmulhim...pasni menyambung sesi mengepam di opis plak...try to give him fresh ebm every day..campur ngan 1 botol frozen ebm... huhu peti ais saya dah penuh ngan ebm... sangat penuh..sebab saya guna liner...tapi lambat jumpa kaedah penyimpanan yang mudah iaitu membaringkan liner tu..so dia leper, senanglah nak simpan...kan kan kan??? :O)

2 comments:

MamaAdeels said...

Wah ida..banyknye ebm utk muhammad..alhamdulilah..berjaye jgk mengumpul ebm kan..tahniah utk ko n chayok utk hari2 mendatang..tumpang seronok bile ko fully bf muhammad..peluk cium utk si tecit tu ye..bile la nak jumpe kan??ko ade jumpe zila?

Myluv - Syl said...

meriahnya rezeki muhammad. hehehe.. seronok bila bf kan?