Thursday, March 13, 2008

..UmMi to Be..

..hmm...nape eh..hari ni makan coklat tak habis....dah tu...tak lalu lak...isk..musykil betul...ye la tu kan makanan fav...bila balik rumah...makan lak roti ngan butter coklat ...pon tak lalu...hmm....ada ke eh?? bila aku cakap kat abang..abang kata...jangan la mengharap sangat... masa tu aku kira-kira ada la lewat dalam 5 hari... takpe la....still carry on macam biasa...esoknya..nampak coklat rasa cam nak muntah...aik..nape ni....pelik pelik sangat pelik... tiap kali g toilet..berdebar-debarnya hati Allah je yang tahu.... aku terus menghitung hari... tester aku dah beli...tapi bila tanya2 kawan...ada yang kata dah leh check..zila n sheri kata at least 2 minggu.... hmm...ok... aku tunggu....tapi one day.....aku muntah bila makan....aku kira-kira kalau ikut circle 27 hari, aku dah lewat 13 hari.. circle 30 hari...dah lewat 10 hari.....
balik keje...aku massage syl...tanya....dia kata dah leh check.... masa tu abang takde kat umah....dia lom balik..g tgk ceramah anwar ibrahim...Rabu....5 Mac 2008...dengan tangan yang terketar-ketar....aku test sendiri kat rumah...berbaur-baur perasan aku...excited...cuak...takut...gentar...sumenya ada.....tunggu sket.... keluar 2 line...YA ALLAH...syukur..... terus aku massage abang....."sayang..alhamdulillah..positif"... abang reply..." Alhamdulillah..simpan..abang nak tgk"..pastu aku terus tipon mak.... n massage mak long..mak tam..kak ngah..kak yang..kak cha..zila...syl n cdah..... Syukur alhamdulillah......akhirnya........tapi...cdah soh g klinik...confirmkan...... sok sambung kisah g klinik lak....

No comments: