Friday, March 14, 2008

..Just to Confirm...its Positive.....

..malam esoknya pas balik keje..pas solat maghrib ngan abang..kitorang pon g ar ke klinik penawar..klinik panel opis abang..bila dia panggil nama aku..aku pon masuk..doktor tu suruh amek urine...ok..aku pon g..bila dah sudah..dia panggil aku masuk balik.." ok..positif" tu je dia cakap...aku balik yg tanya..ada tak vitamin..oo..ok..saya bagi vitamin...
uwaaaa...doktor ni no heart n feeling...takda pon wat ultrasound ke apa ke...tak excited langsung...don't even wish me congrats....hoh...sungguh spoilt akunya excitment.... setakat tau positif tu..semalam...aku pon dah tau....uwaaaaa.... takpa la...ni namanya cabaran.... next monday..pas abang balik course nak g klinik lagi...coz nak tanya skali...leh tak aku g jakarta....kalo takleh...jawabnya....melengu la aku....

No comments: