Tuesday, August 19, 2014

Kisah Syawal 1435 #1

Masih dalam syawal...masih sempat untuk update cerita raya tahun ni.. Alhamdulillah, dipinjamkan nyawa dan kesihatan buat kami semua beraya bersama.. Tahun ni, turn raya kuantan dulu.. turn saya saya dan suami..tetiap tahun akan balik jgk kampung masing2..yang bezanya, 1st syawal kat mana je dulu..dan ada perubahan kekalau ada aral yang melintang... So, for this year,1st syawal is my turn, n me as always..ikut mak kat mana...makanya mak di Kuantan..pulanglah kami anak beranak ke Kuantan..9 jam perjalanan hokey, from kl to kuantan on that Saturday (26.7).. sampaikan berbuka dalam kereta je la kitorang.. so ni gambar raya kat Kuantan.. 
Pagi raya...turn cucu2 salam aki n wan (izzah is sleeping)

Me n my bff 

Part syahdu syahdan mak n abah..

Ziarah rumah ayahlong...


Mr.krie's family..abi takde baju raya..sebab taknak beli baju baru..so black for abi..purple for us..

Keluarga kecil saya...
Kunjung balas ke rumah kami malam syawal pertama


Gambar standard note je..en.dslr saya kene hijack ngan abang izzul...pantang ummi pegang kamera, dia nak tolong ambik gambar...bila x bagi, nak dihempuknya en dslr tu...makanya..sebelum en dslr saya rosak...guna ajelah cik note ni ambik gambar.....


Ni last gambar kat temerloh...dms nya gathering...

No comments: