Monday, December 24, 2012

Saya dan buku..

Saya memang amatlah gemarkan buku..kalo jumpa kedai buku jarang skali saya keluar tangan kosong...makanya....bila dah ada peluang meratah buku dgn tahap melampau...of coz saya tidak melepaskan peluang....YES...BIG BAD WOLF.......
ni kesemua 12 buah buku yg sempat saya rembat..itupon ada buku yg dah diletakkan semula..memandangkan masa kesana belom gaji..makanya bajet ada terhad...tp puas hati sesangat...

memula rasa ambik buku anak banyak2..tp bila dh ambik gambar ni baru perasan..1 buku abi..1 buku ciksu..1 buku utk teh..2 je buky anak2..selebihnya..ummi yg punya......

Baru2 ni g jln tar..jumpa kedai buku..saya dpt buku 365 tip sihat gaya rasulullah...yg 365 ways to save the earth saya dot di bbw...so next year saya akan cuba share 1 ms  setiap hr dr kedua2 buku tu..insya allah....

Saya memang diakrabkan dgn buku dr kecik..mak mmg sule sgt belikan buku..so thats what i'm trying to do with my kids now..harap2 diorg pon akan jd pencinta buku mcm ummi dan uwan eh.....

No comments: