Thursday, June 03, 2010

lagenda budak setan

buku ni aku baca pas SPM it was last 11 years..... sangat best...buku ni asalnya ada budak setan 1, 2 dan 3...pastu ahadiat compilekan jadi lagenda budak setan...sambungannya katerina...n last sekali kasyah...... saya sangat tidak sabar menanti kemunculan filem ini kerana.......aku penah cakap kat mak dulu....cite ni kalo difilemkan memang gempak.....some sort of wish come true ar ni....lagi 2 novelnya kalo difilemkan pon pasti gempak....hikayat cinderella n pilot cafe............Ahadiat....congrats.....nak tgk filemnya dulu baru leh tulis pasal filemnya.....tapi nak g carik gak novel ni...aku beli dulu RM55.....sangat sayang..tapi tak ingat dah sapa pinjam n tak pulang...aku nak collect balik sume buku dia:O)

3 comments:

dhr said...

dah susah nak cari buku ahadiat skg. rindu nak baca novel2 die.die xnak ke buat come back?

Myluv - Syl said...

buku ko dlu dh hilang ke? baru ingat nak pinjam balik. sbb aku dh lupa citer tu. pepun, next week aku nk tgk kat wayang. dh wat appoinment ngan encik hubby.

mrs.krie :O) said...

dian>den ado la berapo buah lagi kek umah.....kalo nak Ahadiat Akashah's novel leh order through Rokerkertas Sdn Bhd. P.O Box 182, Pejabat Pos Gombak, 53300 Kuala Lumpur.... dah lama dia tak tulis...

syl> huhuhuhuhu...yup dah ilang...sedih aku...tapi tadi aku dah g carik kat kedai...kedai tu kata next week sampai...akan aku pastikan aku membelinya semula..... hehehe..kalo takde pape yg menghalang, esok aku nk g tgk...harap2 dapat ar...