Thursday, November 19, 2009

me..kluang-jb-kluang

kejadian dihari selasa (17/8/09) - bos gtau sok ada meeting kat jb..meeting penyelarasan teknikal antara pbt n jpbd....harus g banyak ilmu nak ditambah...suke ar....tapi jap jer...terus jem pk camne nak wat ngan uzma ni??? cikai2 mau gerak kul 7 sebab tumpang bos...alamak...what to do eh>??? nak anta uzma sepagi yg boleh...mau ke maknya???? erm....pening pening...pk...pk...pk lagi....camne ek....tuptup...ngah drive nak g ambik uzma bos tipon...wahida..23hb awak kena g corse kat stulang laut yer....ok bos....bos baik weh...nak kata apa lagi bolehkan ajer....sudah....23 plak....bos kata...nanti leh la lama sikit kat jb.....erm....lagi pk pk dan pk......

tapi alhamdulillah...punyai housemate yang teramat lah baik.........pagi semalam...aini anta g umah bos...pastu uzma aku tinggalkan ngan mommy miza nya....seb baik ar miza kata dia very gud girl....miza yg antakan g umah mak....tq beb...memang tak terbalas jasa aku kat aini n miza....thnax a lot.....plus 23 ni pun dah ada solution...sayang dah tanyakan baby sitter anak fuad...dia leh jagakan....petang plak sayang nak ambik half day....nanti sayang antakan balik kluang...plak tu tadi mak massage maybe nak datang......

so sekali lagi Allah permudahkan urusan aku menjaga, memelihara dan membesarkan nuruzma khadijah.walaupun aku terpaksa rushing dari kluang ke jb...balik kluang balik...pastu esok balik jb....isnin petang balik kluang....takpe...aku redha....pasti ada hikmah sedang menanti.....antara hikmah yang dah aku rasa skrg...aku dikelilingi dengan kawan2 yang sangatlah banyak membantu dan meringankan segala kesusahan aku........

No comments: