Tuesday, December 02, 2008

..adik sayang along..


adik yang sangat comel...gambar ni acik anta aritu...huhuhu...sangat geram.... cute jerk... harini adik operate..lidah dia ada problem sikit....kat UH...so...hati aku sangat tidak tenang...pepagi tadi aku dah msg acik... 6.45 pagi...on the way nak ke kluang....msg ngah drive....huh...sangat bahaya..tapi tak kira...sangat tak tenteram..semalam pon sayang tanya..."eh...esok adik operate kan?"..a ah... so...even its just a minor operation...huh....aku tetap nak risau gak...ye ar...abah takde....acik sorang jer kot... tadi aku try call acik.. tapi acik tak jawab...acik msg je...kata adik baru pas bius...hmmm...kalo la weekend ni...confirm dah sampai sana dah ni....takpe la....apapon mariam farisha...along doakan dari sini ok....semoga ALLAH permudahkan segalanya.... hmmm..tetiba cam sangat rindu pulak kat adik yang nakal ini....huhuhu..teringat aritu dia taknak g sekolah....ngajuk ngan aku kat dalam kete...taknak cakap langsung....tiap kali g umah dia....tiap kali tu la aku akan tengok muke cembeng yang tak kasik aku balik tu..... so touching....tiap kali aku nak balik...adik akan wat pandangan sayu tak terhingga....dan untuk pengetahuan semua...semua orang kata dia adalah clon aku....adik sekarang adalah sama cam aku 24 tahun dulu....agaknya kan 24 tahun lagi...adik cam aku tak???hehehe...tunggu dan lihat...

No comments: