Thursday, January 30, 2014



Demi...demi melengkapkan laporan ini...saya menggagahkan diri turut serta dalam mengiringi auditor kementerian untuk lawatan tapak ke kawasan di bawah pentadbiran MBSA. ikot badan sungguh tak berdaya...namun demi tanggungjawab kerja...saya kuatkan juga kaki melangkah...walaupun akhirnya tewas di site terakhir, hanya mampu melihat dari dalam coaster....

hot from oven..
subhanallah...such a simple yet nice mosque... @bukit jelutong
perumahan kos rendah
tadika.. disediakan oleh pemaju dan diserahkan kepada PBT
penyediaan laluan pejalan kaki di kawasan pusat bandar...
in house...by mbsa.... kagum...gud idea...gud material...

semoga Allah memberkati setiap rezeki yang saya cari buat keluarga ini... bila berjalan ke site...ada satu perasaan sayu...sayu dengan kebesaran Allah...sayu dengan perjalanan kerjaya saya...sayu dengan kekerdilan diri memberi sumbangan kepada agama, bangsa dan negara..... moga tiap hasil titik peluh saya membawa kebaikan kepada masyarakat dan negara hendaknya....

* report ini report kedua saya.... tersentuh hati tatkala bos approved report yang tertunda dek pelbagai halangan dan rintangan ini... moga Allah terus memberi kemudahan untuk saya menyiapkan kerja-kerja saya yang terbaik untuk tahun ini dan tahun mendatang :o)

No comments: