Tuesday, October 02, 2012

Rindunya Ummi

Bersendirian di bilik hotel di malam hari dua malam berturut-turut adalah tidak best ok.....Saya terpaksa ke A Famosa Resort di Melaka..atas urusan kerja..anak-anak terpaksa saya tinggalkan di rumah makdah di kluang..dengan lawatan harian oleh mummy mereka..tq miza...tq sebab tolong tengokkan anak-anak aku...macam ni la nasib saya..pada saya di rumah makdah lah tempat terbaik untuk kakak ngan izzul tinggal sepanjang 3 hari 2 malam ni...gusarnya saya..hanya Allah yang mengetahui... Alhamdulillah.. Setakat dua hari ni, anak-anak tak meragam..syukur sangat....CUMANYA....ummi rindu sangat anak-anak ummi..manalah pernah ummi kemana-mana tanpa anak-anak..... ni 2nd time kakak kene tinggal...dulu first time masa ummi bersalin izzul...dan ini first time izzul kene tinggal....takpe la eh anak-anak....ummi kerja nak cari rezeki untuk kita sefamily....tak sabar nak tunggu esok...tak sabar sangat nak peluk cium korang.......

No comments: