Monday, February 01, 2010

bila nak kena outstation....

hmmm....kalo dulu bila kena kuar tak kisah langsung....awal bulan...tengah bulan...ujung bulan...takde hal......tapi aduhai....tup2 ni bila dah ada uzma memang pening kalo nak kena g memana....aritu kat jb....sib la mak datang....tinggalkan uzma ngan mak....pastu lagi skali g jb......tinggal jap ngan mommy dia...pastu petang aku g ambik..ni sok kena g kl.....ada launch 4 osc online...adush..kusut seketika bila kena minit dek bos....takpe think wahida think...akhirnya dapat kata sepakat...tinggal ngan miza...aku g tumpang kak lin...sekali arini dapat fax tunda ke pukul 2.30 petang...dah tak pasal......tentu la aku akan sampai malam kan kan kan....aduhai.....anak......camne ni eh.....ermmm..hopefully kak midah ok...petang ni nak try kautim......nak mintak tlg sangat2 ngan kak midah.....nak ambik uzma lambat esok.....alah......sure tak senang duduk aku nak nunggu time nak ngambik uzma sok kan.....ya allah kau permudahkanlah urusan aku menjaga, memelihara dan membesarkan nuruzma khadijah ya allah.....

No comments: