Friday, October 02, 2009

Cherating kito...





uzma berjalan lagi diusia 42 dan 43 hari....kali ni ke Cherating plak..
puncanya...mak ada meeting utk MUEt...makanya..takkan la nak tinggal kan???
petang selasa g melalui by pass...sampailah ke cherating....Sanctuary Resort...
tapinya tak dapat nak bergambar sakan....kerana....hari sampai hujan...
hari nak balik pun hujan....
ni dia muke seronok uzma dapat dok dalam bilik aircond...
jenuh la ummi bila balik johor nanti....dalam hari dah berjalan kesana sini...
johor-pahang-negeri sembilan-pahang-johor...
nanti raya haji nak tour dari utara ke selatan pulak....





2 comments:

princesslavender said...

waaa.... nanti uzma bile besar nanti... ni mesti kaki jalan.. pantang duk umah.. mulalah rimas... hehe.. dah kecil2.. asyik berjalan je.. semenanjung malaysia je.. nanti bile besar, die minta kat abi n ummi die bawak pi jalan oversea.. ye la, dah puas cuti malaysia.. oversea la plak.. apa barang malaysia.. hehe

~IZZAH~ said...

amboi uzma.. sakan berjalan ye.. untie ni dah tuo baru dapat sampai ke cherating tu,tapi uzma tecik lg dah sampai ye.